Ծառայություններ
Գնացուցակներ
Ինչպես է դա աշխատում
Բարի գալուստ Վիլիոն: Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ
Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել
Բարի գալուստ Վիլիոն: Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ
Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել

Կոմունալ ծառայությունների և ենթակառուցվածքների շինարարություն

Փնտրու՞մ եք քաղաքացիական ճարտարագիտության մատակարար: Մենք ունենք 26,732 մատակարար այս կատեգորիայում: Ուղարկել հարցում:

Սկսել
33,123 գրանցված մասնագետներ
88,798 լուծված նախագծեր
4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը
226 512 Դիմումների կայանքներ
Բոլոր ծառայությունները
Բոլոր ծառայությունները
Կոմունալ ծառայությունների և ենթակառուցվածքների շինարարություն

Ձեզ անհրաժեշտ է ծառայություն ինժեներաշինարարության ոլորտում: Wilio-ն կօգնի ձեզ գտնել որակյալ մասնագետներ տեղական և հատուկ նշանակության ճանապարհների, երկաթուղիների և ճոպանուղիների, գազատարների նախագծման և իրականացման գործում: Տրանսպորտային հաղորդակցության գինը սովորաբար կախված է ծառայությունների ծավալից։ Ծառայությունների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ՝ խորհրդատվություն, նախագծում կատարված փոփոխություններ, տրանսպորտային ծախսեր, որոնք տրամադրվել են տվյալ կատեգորիայի մեր 26,732 մասնագետներից մեկի կողմից:

Տես նաեւ:Գներ
33,123 գրանցված մասնագետներ
88,798 լուծված նախագծեր
4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը
226 512 Դիմումների կայանքներ
Օգտակար տեղեկատվությունԻնչ պետք է իմանաք
Ինժեներական շենքեր Շենքը շինարարական կառույց է, որը կառուցված է շինարարական աշխատանքներով շինարարական արտադրանքներից, որոնք ամուր միացված են գետնին: Հողի հետ ամուր համադրությունը հասկացվում է ամուր հիմքը, կույտերի կամ այլ խարիսխների կառուցվածքի կցորդը կամ տարածքի ցանցի կամ տեխնիկական սարքավորումների կառուցման կապը: Այնուամենայնիվ, դա նաեւ գետնի տակ կառուցված շենքերն են: Շենքերը, ինչպես նկարագրված են վերեւում, բաժանված են երկու հիմնական խոշոր խմբերի եւ հողամասերի եւ ճարտարագիտական ​​շենքերի: Շենքերի շենքերը ծածկված են շենքեր, ներառյալ ստորգետնյա տարածքները: Սրանք շինարարական բլոկներ են, որոնք նախատեսված են մարդկանց, կենդանիներին կամ իրերին պաշտպանելու համար: Նրանք գուցե պատեր չունենան, բայց նրանք պետք է տանիք ունենան: Ըստ հողերի կառուցման օգտագործման նպատակի, դրանք բաժանված են բնակարանային կամ ոչ բնակելի շենքերի: Հաջորդ բաժնում մենք չենք վճարելու այս կառույցի խումբը, բայց մենք կքննարկենք շենքերի երկրորդ մեծ խմբի, ինժեներական շենքերի վրա: Օրենսդրության առումով ինժեներական շենքերը որոշվում են խմբերի, ըստ որոշակի ընդհանուր բնութագրերի: Այդ բնութագրերից մեկն այն է, որ համապատասխան կառույցի խումբը պայմաններ է դրել հատուկ կանոնադրական կանոնակարգերում, ինչպիսիք են ճանապարհային իրավունքը, «Թռիչքուղու, հեռահաղորդակցման, հանքարդյունաբերության մասին» օրենքը եւ այլն: Ինժեներական շենքերի առաջին խումբը մայրուղիների շենքեր, ճանապարհներ, ուղիներ, ծովամթերք կամ չբացահայտված ավտոկանգառ: Ահա Երկրի մակերեւույթի վրա տրանսպորտային միջանցքների կառուցումը այն փաստով, որ դրանք հետագայում բաժանվում են երթեւեկության բեռի ինտենսիվությամբ, ըստ շրջակա միջավայրի պահպանության բնական հնարավորությունների: Ինժեներական շենքերի այս խմբում անհրաժեշտ է նաեւ իմանալ, որ ազգային մայրուղային ընկերության, Սլովակիայի կառավարման, ավելի բարձր տարածքային ստորաբաժանումների, քաղաքների եւ քաղաքապետարանների շրջանում ճանապարհային ցանցի կառուցման եւ կառավարման բաժին կա: Road անապարհային ցանցի կարեւորությունն ու անբավարարությունը տարածքի զարգացմանը հիմնականում ազդում է ոչ միայն տնտեսական կայքից հետո: Այս ինժեներական շենքերը կառուցելու դեպքում այն ​​միշտ ընդարձակ ներդրում է, հողի լանդշաֆտ, համեմատաբար երկար կառուցապատման ժամանակ, բայց նաեւ տարածքում կյանքի հարմարավետության շարունակական միջամտության համար, հետեւաբար, աճի ազդեցության նվազեցման համար հաճախ օգտագործվում են տարբեր լրացուցիչ միջոցներ աղմուկ, փոշի եւ լուսավորություն: Օրինակ, աղմուկի պատերը կամ կանաչ կամուրջները, որոնք ապահով կերպով կարող են ապահով անցնել հաճախակի մայրուղու եւ ճանապարհների միջոցով: Ուղեւորության կամ մայրուղու շինարարությունը մեծ միջամտություն է տարածքին եւ, հետեւաբար, պետք է լինի բացարձակապես նորմալ, որ չնայած ռեսուրսների աճին, բոլոր անբարենպաստ միջամտությունները ոչ միայն մարդկանց կյանքի մեջ, այլեւ կյանքի կենդանական աշխարհի կյանքի մեջ: Ինժեներական շենքերի երկրորդ խումբը երկաթուղու կառուցումն է եւ պարանների կառուցումը: Այս շենքերը դժվար են տարածքային պլանավորում եւ թույլտվության գործընթաց եւ նույնպես զգալիորեն թանկ են նոր ուղիներ կառուցելու տեսանկյունից: Բազմազգայնական նշանակություն ունեցող ընթացիկ մարտահրավերը գերարագ երկաթուղային միջանցքների կառուցման անհրաժեշտությունն է: Այս տարածքը ներառում է նաեւ տրամվայի հետքերի կառուցում եւ արդիականացում: Այս տարածքից ինժեներական շենքերի ավելի լավ երեւակայության համար ես կտամ որոշ տեղեկանքներ շենքերի, որոնք, օրինակ, երկաթուղային անջատիչները, երկաթուղային ձեռնարկությունների եւ երկաթուղային անցման կառուցում եւ նորոգում: R ոպանուղիները, որոնք ներառում են ինժեներական շենքերի այս խումբը, երթեւեկության հաստատություն է հարթ կամ ցիկլային բնույթ, որտեղ այն պարանների ծանրաբեռնված կամ լարվածության տարր է: Մեզ համար մալուխային մեքենաները օգտագործվում են լեռնային հանգստավայրերում, բայց նաեւ Բրատիսլավա Կոլիբայում: Runway- ը պահանջվում է ուղղորդական գիծ ապահովելու համար: Սա որոշում է, որ Kadiáľ- ը կուղղվի պարանով, որպեսզի շարժվի: Վարորդական թռիչքուղու համաձայն, մենք գիտենք մալուխային մեքենաներ եւ անփոփոխ: Կասեցման մալուխային մեքենայի փոխադրող պարան իրականացվում է երկու կայանների միջեւ եւ աջակցում է բազմակի աջակցությամբ `ըստ տարածքի օգնության: Տրանսպորտային միջոցները դադարեցված են աջակցության պարանով, որի միջոցով «Հովական» կայանի նյութը կամ մարդիկ տեղափոխվում են վերեւ: Օրինակ, ոչ սովորական մալուխային թռիչքուղին, օրինակ, գետնանուշ մեքենա, որը շարժվում է ուղու վրա (օրինակ, Հրեբիենոկի վրա գտնվող ցամաքային մեքենան, Պրահայում գտնվող ցամաքային ճանապարհով): Առավել ընդլայնված չկատարված պարան վազքը հայտնի լեռնադահուկային վերելակներ են մեր դահուկների տարբեր հանգստավայրերում: Ինժեներական շենքերի երրորդ խումբը բեռնափոխադրումների եւ վայրէջքի հետքերի կառուցումն է եւ պտտվող շրջադարձերը: Այն հարմար շինարարական-տեխնիկապես ձեւափոխված տարածք է, որտեղ կառուցված են օբյեկտներ եւ հարմարություններ, նվազելով, վայրէջքով, պտտվելով օդանավերի պաշտպանությամբ եւ բուժմամբ: Դրանք համապատասխանաբար լրացնում են օդային սարքավորումների, բիզնեսի եւ պահեստային տարածքների, բայց նաեւ ուղեւորների եւ բեռների մաքրման ոլորտների համար մեխանիկական աշխատանքի համար: Փոխադրողի ինքնաթիռի համակարգը կարող է ձեւավորվել մեկ կամ մի քանի բեռնատար եւ վայրէջքի ուղիներ: Թռիչքուղու համակարգը ազդում է շահագրգիռ օդանավակայանի կարողությունների վրա: Վերականգնման եւ վազքի երկարությունը որոշվում է օդանավերի տեսակների, որոնք կարող են վայրէջք կատարել օդանավակայանում կամ օդանավակայանից դուրս գալու համար: Rolling Track համակարգը ազդում է այն ժամանակների վրա, որի ընթացքում ինքնաթիռը շարժվում է ստուգման մակերեսի եւ բեռնաթափման եւ վայրէջքի տարածքի միջեւ: Ինժեներական շենքերի չորրորդ խումբը ներառում է կամուրջներ, ճնշումներ, թունելներ, փոխանակումներ եւ մետրոներ: Կամուրջի օբյեկտը իր բնական մարմնին փոխարինող հաղորդակցման մի մասն է, որը հաղթահարում է կամուրջի արհեստական ​​կամ բնական խոչընդոտը: Կամուրջների տեսքով մենք կարող ենք կամուրջներ բաժանել կամուրջների, հողաթափերի եւ ոտնաթաթերի վրա: Bridge Մենք հասկանում ենք կամուրջի օբյեկտ, որը երկու մետրից ավելի է եւ օգտագործվում է ճանապարհները, խողովակաշարային հաղորդակցությունները կամ շինարարական-ժողովի նպատակները փոխարկելու համար: Եթե ​​կամուրջի օբյեկտը երկու մետրից կարճ է, մենք այն անվանում ենք առեւտուր: Ոտնաթաթը օգտագործվում է բացառապես հետիոտնային կամ կամուրջների վերանայման կամ ծառայության հաղորդակցման միջոցով: Ես դեռ մեկ հատկանիշ եմ տալիս կամուրջների շատ մեծ եւ մանրամասն թողարկում, գոնե բոլոր կամուրջների հիմնական տեխնիկական բովանդակությունը, քան ինժեներական շենքերը: Նրանց խնդիրն է փոխանցել սեփական քաշը եւ ստատիկ կամ դինամիկ բեռը, որը կարող է գործել ցանկացած կամուրջի համար: Հիմնական պարզեցման յուրաքանչյուր կամուրջ ունի. - Վերին կամուրջը, որը փոխանցում է ոչ միայն իրենց քաշը, այլեւ այսպես կոչված հետեւանքները: Պատահական բեռի բեռներ, որոնց միջոցով այն անմիջական շփման մեջ է աջակցության կառուցվածքում: - Աջակցության կառուցվածքը փոխանցում է դրա քաշը եւ կամրջի վերին շենքի բեռը: - Ներքեւի կառուցվածքը բեռը ամբողջ կամուրջից փոխանցում է հիմնադրամի հող: Engineering արտարագիտական ​​շենքերի հինգերորդ խումբը ներառում է նավահանգիստներ, լողացողներ, ջրատարի բուժում, ամբարտակներ եւ դարակաշարեր եւ ոռոգման եւ մելիրացիոն շենքեր: Ինժեներական այս տեսակի շենքերը ներառում են շինարարական աշխատանքներ, որոնք բնության մեջ հիդրոլոգիական պայմանների կարգավորում կամ ազդեցություն են, որպեսզի երկրում ապահով եւ արդյունավետ տնտեսելու համար գույքի պատահական կամ համակարգված վնաս պատճառելը երկիրը եւ դրանով իսկ ավելի արդյունավետ օգտագործումը: Նման ինժեներական շենքերի բոլոր միջամտությունները պետք է ապահովեն տարածքի կայուն զարգացում, բայց նաեւ վերականգնվող բնական ռեսուրսներից էներգիայի արտադրությունը ապահովելու համար: Սլովակիայի ամենահայտնի այդպիսի մասը Գաբակկովոյի ջրատարն է: Ինժեներական շենքերի վեցերորդ խումբը պարունակում է հեռավոր եւ տեղական գազի, ջրի, էլեկտրաէներգիայի, հաղորդակցական ցանցերի, մագիստրոսի, կեղտաջրերի մաքրման կայանների եւ վերափոխման կայանների կառուցում: Այս խմբին պետք է նշել, որ հետագա ավելի ճշգրիտ նպատակակետերի համար նման ինժեներական շենքերը կարող են բաժանվել հեռավոր խողովակների, հեռահաղորդակցման եւ էլեկտրական բաշխման եւ տեղական խողովակների եւ կաբելային բաշխման: Հիմնարար տարբերությունը շինարարության օրենսդրական-տեխնիկական պայմաններում է եւ արդյունքում առաջացած բարդությունը, լինի շենքեր պլանավորելը, այլեւ դրանց իրականացման ժամանակ: Ինժեներական շենքերի յոթերորդ խումբը հանքարդյունաբերական շենքեր է եւ հանքարդյունաբերական սարքավորումների կառուցում: Այս շենքերի կառուցումը խստորեն կարգավորվում է: Նրանց հետեւանքները, որոնք ազդում են շրջակա միջավայրի վրա, մեծ են: Հետեւաբար, դրանց թույլտվությունը բազմաբնակարան եւ ժամանակատար է: Մեր ամենակարեւոր կայքերը ներառում են Banska stiavnica- ն եւ Kremnica- ն: Հնարավոր է ծանոթանալ միայն հանքարդյունաբերության շենքերի կառուցման միայն ընթացիկ գործողություններին, այլեւ նրանց պատմությամբ թեմատիկ թանգարաններում: Ինժեներական շենքերի ութերորդ խումբը էներգետիկ սարքավորումների, գազի եւ թափոնների այրիչների կառուցումն է: Մենք կցանկանայինք նշել, որ էներգետիկ սարքավորումների կառուցումը ներկայումս ուղղված է դրանց արդյունավետության բարձրացմանը, որպեսզի էլեկտրաէներգիան արտադրվի ավելցուկային ջերմությունից, եւ այն գալիս է էլեկտրական ցանցից: Նման սկզբունք է նաեւ Սլովակիայի (Բրատիսլավա, Կոչիս) միակ երկու թափոնների այրիչներում, որտեղ ջերմությունն ու էլեկտրաէներգիան արտադրվում են պայմաններով եւ խիստ վերահսկմամբ եւ դրանով իսկ վատթարանում են: Ինժեներական շենքերի իններորդ խումբը ներառում է միջուկային թափոնների մշակման եւ պահելու համար շենքեր: Այն շատ հատուկ շենքեր են, որոնց շինարարությունը վերահսկվում եւ վերահսկվում է ոչ միայն պետական ​​մարմինների, այլեւ միջազգային կազմակերպությունների կողմից: Դա ցանկացած խանգարումների պատճառով է, եւ վթարները կարող են ունենալ հետեւանքներ, որոնք կգերազանցեն պետության սահմանները: Նման շինարարության ողջ կյանքի ցիկլը սերտորեն վերահսկվում է, եւ պատժամիջոցները չեն պատժվում տարրական միջոցառումներին: Ինժեներական շենքերի տասներորդ խմբում ընկած ամենահայտնի շենքը `քիմիական սարքավորումների եւ վերամշակման շենքերի շենքերը` սլովակ: Սա շատ ուրախ չէ Բրատիսլավայի մայրաքաղաքի եզրին, բայց որն է ավելի վատը, ուստի դա իր գտնվելու վայրի ռիսկն է, մեր ամենամեծ խմելու ջրի ջրամբարի սահմանին, Ռիվեթ կղզում: Ինժեներական շենքերը ներառում են նաեւ արդյունաբերության ծանր շենքեր, պատրաստելով բարձր վառարաններ, գլանաձեւ եւ ձուլարան: Դա ինժեներական շենքերի հերթական ինքնուրույն խումբ է, որոնք կարող են էապես ազդել շրջակա միջավայրի որակի վրա ավելի լայն տարածաշրջանում: Պատկերության համար այս խմբի ամենահայտնի շենքը կոշիկայում ռեյս-երկաթի իրոններն են: Ինժեներական շենքերի մեկ այլ խումբ հայտնաբերված է սպորտի դասընթացներ, ավտոմոբիլային, մոտոցիկլ եւ հեծանիվների թռիչքուղիներ, գոլֆի դասընթացներ: Այս խմբում շենքերը ներառված են բնակչության ակտիվ կարիքներն ապահովելու համար: Այս շենքերի զգայուն կարգավորումը բնության մեջ կայուն զարգացման միակ հնարավորությունն է: Վերջին տարիներին Սլովակիայում շենքերը, որոնք մենք կարող էինք տեսնել նաեւ արտերկրում, նկատի ունեմ, օրինակ, ավտոմոբիլային մրցարշավային թռիչքուղիներ Սլովակիայում ընկույզի խմորում կամ գոլֆի մի շարք դասընթացներ: Վերջապես, բայց ոչ պակաս կարեւոր, կա մի խումբ ինժեներական շենքեր, որոնք անցկացվում են զվարճանքի եւ հանգստի պարկերի, կենդանաբանական այգիների, կենդանաբանական եւ բուսաբանական այգիների շինարարության մեջ: Վերջին տարիներին զգալիորեն աճել են ջերմային աղբյուրների օգտագործման վրա, որը կենտրոնացած է ջերմային աղբյուրների օգտագործման վրա: Բարձրացնելով դրանց որակը եւ մատչելիությունը, հանգստի օգտագործման հնարավորությունը ապահովվել է բնակչության լայն խմբի կողմից: Ընդհակառակը, կենդանաբանական եւ բուսաբանական այգիները կենտրոնանում են նշանակված հողի օգտագործման արդիականացման եւ արդյունավետության վրա, քանի որ այլ հող ձեռք բերելու հնարավորությունը կանխում է այս տարածքի ավելի մեծ զարգացումը: Ինժեներական շենքերի վերջին խումբը թափոնների աղբավայրեր են եւ այլ ինժեներական շենքեր, որոնք ներառված չեն նախորդ խմբերում: Այստեղ մենք կդիմեինք թափոնների պահեստային շենքերը, որոնք դեռեւս շատ վրդովված միջոց են, թափոնների ձեւավորման բարձրացման միջոցով: Թափոնների առանձին եւ դրա օգտագործումը վերօգտագործման համար առանձին տեսակավորելու ջանքերը դեռեւս անբավարար են: Թափոնների պահպանումն այլեւս միջնաժամկետ ճանապարհորդությունից չէ, ուստի անհրաժեշտ է զգալիորեն նվազեցնել դրա քանակը եւ միեւնույն ժամանակ արդիականացնել տեխնոլոգիան իր այրման եւ էներգիայի այլ օգտագործման համար: