Բարի գալուստ Վիլիոն:

Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ

Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել
Բարի գալուստ Վիլիոն:

Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ

Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել

Ավտոտնակի սեկցիոն դռներ

Փնտրու՞մ եք ավտոտնակի սեկցիոն դռների տեղադրող: Մենք ունենք 18,143 մատակարար այս կատեգորիայում: Ուղարկել հարցում:

Սկսել

32,332 գրանցված մասնագետներ

85,339 լուծված նախագծեր

4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը

226 512 Դիմումների կայանքներ

Ավտոտնակի սեկցիոն դռներ

Ծառայության կարիք ունե՞ք հատվածային ավտոտնակի դարպասի տարածքում: Wilio-ն կօգնի ձեզ գտնել որակյալ մասնագետներ նախագծման և վիզուալիզացիայի մեջ՝ ըստ ընտրված դիզայնի, սեկցիոն դարպասների արտադրության և տեղադրման: Ավտոտնակների համար գլորվող ավտոտնակի դռների գինը սովորաբար կախված է ծառայությունների շրջանակից: Ծառայությունների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ. հեռակառավարում, հետերաշխիքային ծառայություն, որը տրամադրվում է տվյալ կատեգորիայի մեր 18,143 մասնագետներից մեկի կողմից։

Տես նաեւ:Գներ

32,332 գրանցված մասնագետներ

85,339 լուծված նախագծեր

4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը

226 512 Դիմումների կայանքներ

Օգտակար տեղեկատվություն

Ինչ պետք է իմանաք

Բաժնի դարպասներ Բաժնի ավտոտնակի դարպասների ժողովրդականությունը արագորեն աճում է որպես ամենատարածված ավտոտնակի դարպասի տարբերակներից մեկը: Նրանց ուժը, անվտանգությունն ու անվտանգությունը պարզապես բազմաթիվ օգուտներ են, որոնք այս ժողովրդականությունը դարձնում են: Իր շինարարության շնորհիվ դրանք հայտնի են որպես «Բաժին» դռներ, որոնք պատրաստված են առանձին հատվածներից, որոնք ուղղահայաց են: Սա նշանակում է, որ հատվածային ավտոտնակի դարպասները կարող են տեղադրվել գրեթե յուրաքանչյուր ձեւի բացման (կլորացված, կամարակապ եւ այլն): Նպաստները կարճ ... Խնայող տարածք Հեռակառավարումը հատվածային դարպասների համար Մեկուսացված բաժնի դարպասներ Բարձր անվտանգության ավտոտնակի դարպասներ Բաժնի դարպասների տարբեր չափսեր մատչելի են Կառուցել Բաժակային դարպասների մեծ մասը ստանդարտ կրկնակի է, լցոնիչ լցոնող փրփուրով `42-ից 67 մմ հաստությամբ: Այս պրոֆիլները սովորաբար պատրաստված են ցինկապատ պողպատից `ուժի եւ կյանքի պատճառով: Բաժնի դարպասի արդյունավետ եւ տպավորիչ կառուցվածքը ապահովում է ուժ եւ կայունություն, որը հնարավոր չէ այլ դարպասների համար, նույնիսկ սովորականից ավելի մեծ չափերով: Սա հնարավորություն է տալիս ավտոտնակի մեջ զգալիորեն ավելի մեծ բացվածքներ տեղադրել հատվածային դարպասով: Լուծումներ տարածություն խնայելու համար Բաժնի դարպասները բացվում եւ փակվում են ուղղահայաց, ինչը նշանակում է, որ անցքի շուրջ տարածքը կարող է օգտագործվել: Սա իդեալական լուծում է կարճ ավտոտնակների կամ ավտոտնակների համար, որոնք թույլ են տալիս դռան մոտ գտնվող տրանսպորտային միջոցների կայանատեղի, առանց բացելու բացման սենյակը բացելու: Դուռը լցվում է անցքի միջով թեքվելով, այնուհետեւ վերադառնում է լուսավոր ավտոտնակի բարձրության: Եթե ​​դրանք տեղադրված են եւ ճշգրտորեն նշվեն, ի տարբերություն ավտոտնակի դարպասների այլ տեսակների, բաժինը կարող է առաջարկել արշավանքի ողջ բարձրությունն ու լայնությունը: Սա այն իդեալական լուծումն է ավտոտնակների համար, որոնք ավելի լավ մուտք են գործում տրանսպորտային միջոցից կամ ունեն սահմանափակ մուտքի չափսեր: Շահագործում Բաժնի ավտոտնակի դարպասների մեխանիկական մարմնավորումն զգալիորեն տարբերվում է ավտոտնակի դարպասներից, բաց եւ ներքեւ: Գարնանային համակարգը ապահովում է շատ ավելի հարթ գործողություն, որպես սովորական դուռը եւ այն, ինչը հատկապես օգտակար է ավելի մեծ չափսերի դռան մոտ: Բոլոր հատվածային ավտոտնակի դարպասները կարող են վերահսկվել ձեռքով կամ էլեկտրականությամբ, գերազանց ինժեներականի պատճառով անթերի դիզայնը եւ բարձրորակ բաղադրիչները երկու դեպքում էլ մնում են հարթ եւ հանգիստ: Բաժնի դարպասների հատվածը առաջարկում է անվտանգ շահագործում `կանխելու հատվածների միջեւ` մատները գրավելու եւ անվտանգության բոլոր օրենսդրությունը բավարարող մի շարք այլ առանձնահատկություններ: Նյութեր Բաժնի դարպասները հիմնականում պատրաստված են ցինկապատ պողպատից, չնայած առկա են ալյումինե եւ փայտե դարպասներ: Արտադրողներ առաջարկներ իրենց պողպատե դռան մակերեւույթների համար փայտի ավարտով, որոնք տալիս են մեկուսացում եւ անվտանգություն գեղագիտական ​​տպավորությամբ, որը կարող է մատակարարել միայն փայտ: Փայտի բաժնի դարպասների համար փայտի ընտրությունը տարբերվում է առանձին արտադրողների համար: Փափուկը կամ կարծր փայտը կարող են ընտրվել կերակուրից, կաղնու եվրոպական, ooko, mahogany եւ cedar փայտից: Փայտե դռները հասանելի են միայն մինչեւ 2134 մմ `վեր եւ ավելի տեսքով, իսկ փայտե հատվածները կարող են արտադրվել մինչեւ 5 մետր լայնություն (ավելի քան 16 ոտնաչափ): Մեկուսացում Եթե ​​ձեր ավտոտնակը օգտագործվում է որպես գրասենյակ, սեմինար կամ մարզադահլիճ, բաժնի դարպասները գերազանց ընտրություն են ձեր իրերը մեկուսացնելու եւ պաշտպանելու համար: Բաժնի դարպասներ են արվում պահպանել կայուն ջերմաստիճանի ավտոտնակը, ինչը իդեալական լուծում է այն վայրերը, որտեղ կարեւոր է ջերմաստիճանի վերահսկումը: Հետեւաբար, հատվածային ավտոտնակի դարպասները իդեալական են արժեքավոր իրերի եւ մեքենաների հավաքածուների համար, քանի որ դրանք կանխում են թաց եւ վնասակար պայմանները: Is իշտ տեղադրումում մեկուսացված հատվածի դարպասը կտրամադրի տպավորիչ գնահատական ​​եւ կնվազեցնի հարակից սենյակների ջեռուցման արժեքը: Որոշ դռներ ունեն կամընտիր ռետինե կնիք, որը դեռ մեծացնում է մեկուսիչ հատկությունները: Անվտանգություն Երկամյա մեկուսացված բաժնի դարպասներն առաջարկում են անվտանգության ուժեղ հատկություններ: Որակի էլեկտրական սկավառակով համադրությամբ, գրեթե անհնար է ներթափանցել հատվածային դարպասի միջով, հատկապես առանց հատուկ գործիքների եւ մեծ աղմուկի: Էլեկտրական կրիչներ, ինչպիսիք են Hormann Supramatic- ը, ունեն մեքենայի թեւի լրացուցիչ արգելափակում պողպատե կեռիկի տեսքով. Սա դռան պանելները ամուր պահում է վերեւում եւ նաեւ պահում է իրենց շարժիչը: Այլ ընկերություններ առաջարկում են նաեւ բարձրորակ տեխնիկական պարամետրեր եւ անվտանգություն: Բոլոր մեկուսացված հատվածային ավտոտնակի դարպասները լցված են փրփուրով եւ արտադրվում են երկկողմանի ցինկապատ պողպատե վահանակի կառուցվածքով: Ներքին մասում սոսնձված պոլիստիրոլով չի վաճառվում մեկանգամյա վահանակներ: 42 մմ հաստ պանելային շինարարությունն ապահովում է անհավատալի ուժ, միաժամանակ նվազեցնելով ցնցումների եւ ցնցումների վնասը: Գույնի հարդարման եւ դիզայնի տարրեր Մակերեւութային փոփոխությունների եւ հետեւանքների լայն տեսականի, որոնք հաճախ տպում են արտադրության փուլում, մատչելի են հատվածային ավտոտնակի դարպասների համար: Կան նաեւ բարձրորակ ավարտներ, ներառյալ փայտի գծապատկերային մի շարք, որոնք համահունչ են առկա շենքին եւ փայտամշակմանը: Դիզայնի տարրերի պահանջարկի բարձրացումը հանգեցրել է այն փաստի, որ արտադրողների քանակը առաջարկում է ինչպես ստանդարտ, այնպես էլ սովորական նախշերով: Ոչ միայն մենք արձանագրել ենք հատուկ ավարտի պահանջարկի հսկայական աճ, այլեւ չժանգոտվող պողպատից տարրերից հետո: Rebras Design- ը պողպատե տարրերի ընդամենը մեկ օրինակ է եւ զգալի հորիզոնական գծեր Ստեղծեք նորաձեւ մակերես: Համապատասխան ավտոտնակի դռներ եւ մուտքի դռներ Հատվածային դարպասներից շատերը հասանելի են համապատասխան առջեւի մուտքի դռներով կամ կողային դռներով. Այս առումով նրանք առաջարկում են առավելագույն հնարավորություններ: Մուտքի դռների հնարավորությունը (ինտեգրված դռներ) Իրական գլուխգործոց; Ընտրովի դռները, որոնք նաեւ հայտնի են որպես ինտեգրված դռներ, հիանալի լուծում են տնային տնտեսությունների համար, որոնք պարբերաբար օգտագործում են իր ավտոտնակը, բայց ոչ հիմնականում մեքենայի համար: Սառնարան, գործիք կամ հեծանիվ մուտք գործելը թեթեւ է `շնորհիվ մի մեծ հարմարավետ ինտեգրված դռան, որը կարող է օգտագործվել առանց ամբողջ ավտոտնակի դարպասը բացելու: Ստորին շեմն ընդամենը 10 մմ է, ինչը թույլ է տալիս հեշտությամբ մուտք ունենալ հեծանիվ, սկուտեր եւ սայլակ: Դարպասում տեղադրված ինտեգրված դուռը հասանելի է միայն 42 մմ կրկնակի մեկուսացման տարբերակով, ցանկալի վահանակի ուժի պատճառով: Բռնակներ / zamkeke. Բաժնի ավտոտնակի դարպասների բոլոր հատվածները ցանկանում են բռնակ: Առաջարկվող բռնակները եւ կողպեքի մեթոդները մեծապես տարբերվում են, մալուխի կրկնակի փականից հետո մեկ կետի պտտվող փակումից: Սեւ բռնակները եվրո պրոֆիլից արգելափակող գլանաձեւ ներդիրներ են, չնայած արտադրողների մեծամասնությունը առաջարկում է բազմաթիվ գույն կամ մետաղական ավարտներ: Շրջանակներ Բաժնի դարպասները չունեն օժանդակ շրջանակ, որպես դարպասի ելք եւ միմյանց վերեւում, բայց պետք է ուղղակիորեն տեղադրվեն շինարարության վրա: Եթե ​​դրանք տեղադրվեն բացման միջեւ, անհրաժեշտ է հատուկ տեղադրման հավաքածու: Դռները չունեն շրջանակ, ինչպես վեր եւ նրա դռան մոտ: Շրջանակի բաժինը ըստ էության միայն գործառնական հանդերձում եւ գարնանային մեխանիզմը փոխանցելու եւ լավ, ուղիղ եւ ամուր մակերեսին ապավինում է: Եթե ​​դուռը տեղադրված է բացման միջեւ, ձեզ միշտ պետք կլինի ծածկող որոշակի գոտի: Դա այն է, որ տեղադրման անցքերը նախապես այրվում են փոսով տեղադրվելու համար եւ հասանելի են միայն սահմանափակ գույներով: Այս ձուլվածքները կարող են լինել փայտե, պլաստիկ կամ հատուկ մշակված ծածկույթի ռելսեր, որոնք նախատեսված են նվիրված ընկերությունների կողմից: Բասկետբոլ Բոլոր հատվածային ավտոտնակի դարպասները մատակարարվում են բարձրորակ ռետինե կնքման կապանքներով, որոնք ներկառուցված են ներքեւի դռան վահանակում, շրջանակի կառուցվածքի եւ վերին պանելի կամ դռների վահանակի կողմերում: Եթե ​​հատվածային դարպասները պատշաճ կերպով տեղադրված են հարթ հատակին, ապա դրանք ապահովում են քամու, անձրեւի, փոշու եւ վնասատուի դեմ կնքման շատ բարձր մակարդակ: Մասնագիտացված եւ հարմարեցված հատվածային դռներ Բաժնի դարպասների «դիզայներ» պահանջարկի մեծ բարձրացումը հարկադիր արտադրողներին ստիպել է դարպասներ առաջ բերել առջեւի գրեթե բոլոր նյութերը օգտագործելու ճկունությամբ: Hormann- ի կողմից առաջարկվող «Ֆասադ» բաժինն առկա է առեւտրային դարպասների փոփոխություն, որը հարմարեցված է հաճախորդին կամ կապալառուն `փայտի եւ այլ նյութեր տեղավորելու համար: Սա նշանակում է, որ դուք կարող եք նաեւ համարձակ որոշում կայացնել կամ մանրուքը մանրացնել շենքի մնացած մասի համար: Հորմանն առաջարկում է նաեւ «ապակու ավտոտնակի դարպասներ»; Ինչ է ժողովրդական պահանջը այսօրվա Decol- ում: Օֆսեթակցական ապակեպատումը Sophistically ծածկում է շրջանակներ եւ դռների վահանակներ ապակեպատման տարբերակների ընտրությամբ: Ստանդարտ Բաժնի Գեյթսը առաջարկում է բուն ապակու շրջանակային կառուցվածքը կրկնակի կամ եռակի ապակեպատմամբ: Տեխնիկական եւ տեղադրում տեղեկատվություն Չափի տեղեկատվություն Բաժնի դարպասները ծայրաստիճան բազմակողմանի են `երկու հիմնական պատճառներից: Բաժնի դարպասները չեն տեղադրում բացման միջոցով, ինչը նշանակում է, որ դարպասի չափը այնքան էլ կարեւոր չէ բացման հետեւում տեղադրելիս: Պողպատե ամրացման շրջանակները թաքնված են (կամ մասամբ տեսանելի), ինչը նշանակում է, որ դա խնդիր չէ: Սա նշանակում է, որ ավելի մեծ դռներ կարելի է տեղադրել ավելի փոքր անցքերի մեջ, ինչը մեծացնում է դռան միջակայքը, որը կարելի է պատվիրել տրված չափսերի համար, եւ միգուցե որոշ իրավիճակներում վերացնում է պատվերի դռան անհրաժեշտությունը: Երկրորդ, վահանակի ուժը նշանակում է, որ մեծ չափսեր հնարավոր է, հատկապես Bupy Door վահանակում: Մինչեւ 3000 մմ բարձրությամբ եւ մինչեւ 8000 մմ լայնություններ ունեցող լայնություններ, որոնք հարմար են գրեթե յուրաքանչյուր տնային օգտագործման համար: Նպատակավորված չափերը մատչելի են պողպատե, փայտե եւ ալյումինե ձեւավորումներով, նույնիսկ եթե մեծ քանակությամբ ստանդարտ չափեր հեշտությամբ մատչելի են: ՆՇՈՒՄ. Տեղադրման դիրքեր Սկզբնապես կառուցվել են հատվածային դարպասները, որոնք տեղավորվել են այն փոսով, որը սահմանափակված էր աղբյուրներ եւ օդանցք: Այնուամենայնիվ, այս դռները այժմ կարող են տեղադրվել տեղադրման հարմարեցված հավաքածուներով եւ փոխանցման այլընտրանքային մեխանիզմի այլընտրանքային տարբերակների միջեւ: Հատուկ նախագծված առջեւի ափսեներ եւ հարմարեցված ծածկույթ կարող են օգտագործվել նաեւ ցանկացած բացման համար: Բաժնի դարպասների համար տարածական պահանջը լույսի բարձրությունն է ուղու կորության համար, այնուհետեւ դռան վահանակի հորիզոնական պահման համար: Եթե ​​սահմանափակ լույսի բարձրության խնդիր կա, հաշվի առեք հորման բար: Բարձրացնող մեխանիզմներ: Բաժնի դարպասներն ունեն տարբեր ընտրություն կամ պտտվող կամ լարված աղբյուրների: Գարնանային դիրքը կարող է լինել կողայինորեն տեղադրված, լարված, առջեւի տեղադրված, պտտվող հետեւից կամ հորիզոնական: Որոշ արտադրողներ արտադրում են նաեւ դռներ, որոնք տնկվում են բարձր մակարդակներում հորիզոնական հաղորդիչ ալիքներով: Յուրաքանչյուր հնարավորությունը պահանջում է թեթեւակի տարբեր տեսակի պահանջներ եւ կարեւոր բաղադրիչների ամրագրման կետերը տարբերվում են աղբյուրներ եւ հետքեր տեղադրելիս: Այս աղբյուրների ճիշտ տեղադրումը կարող է առաջնային լինել ճիշտ, անթերի եւ անվտանգ շահագործման համար: Բոլոր եվրոպական արտադրողները այժմ ապահովում են ցինկապատ կամ ցինկապատ աղբյուրներ, ցածր աղբյուրների հսկողության մեխանիզմները գալիս են ԱՄՆ արտադրողների կողմից: Ավտոմատացում եւ էլեկտրական օպերատորներ Որակի շարժիչի հետ կապված հատվածի ավտոտնակը կարող է ստեղծել շուկայում առկա ամենաապահով ավտոտնակի դարպասներից մեկը: Բաժնի ավտոտնակի դարպասներով, ձեռքով կամ էլեկտրական գործառույթը ապահովում է անվտանգության նույն մակարդակը, հատկապես կառուցվածքային երկրաչափության եւ փոխանցման մեխանիզմի շնորհիվ: Բոլոր հատվածային ավտոտնակի դարպասները կարելի է հեշտությամբ ավտոմատացնել, ինչը տրվում է բոլոր չափսերով դրանց հավասարակշռված գործառույթներով: Հիմնական եւ առաջատար արտադրողները ունեն գարնանային վերելք վերահսկելու տարբեր եղանակներ, բայց ընդհանուր գործոնը հեշտ է: գործողություններ: Էլեկտրաէներգիայի վերջին օպերատորները, ինչպիսիք են Հորմանանը, առաջարկում են բարձր տեխնոլոգիաների երկկողմանի հաղորդակցություն օպերատորների եւ միկրոթելեֆոնների միջեւ: Սա կանխում է չարտոնված օգտագործումը եւ որոշ դեպքերում միայն «բաց / փակ» հրամաններ: Անվտանգության լավագույն մակարդակները ձեռք են բերվում `օգտագործելով օպերատոր ներկառուցված հակաէներգիայի մեխանիզմով ներկառուցված ձեռքը: Հեռակառավարման էլեկտրական սկավառակը խիստ առաջարկվում է, եթե ավտոտնակը պարբերաբար օգտագործվում է կայանատեղիի համար, կամ եթե դուռը 3 մ լայն է: Գարշահոտ դարպասների հեռավոր բացման հարմարավետությունը ուշագրավ է, հատկապես թաց եւ մութ գիշերների ժամանակ, երբ ապակողպումը եւ ձեռքով բացելը ավտոտնակը վերջին բանն է, որը ցանկանում եք անել: