Բարի գալուստ Վիլիոն:

Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ

Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել
Բարի գալուստ Վիլիոն:

Դուք դիտում եք Վիլիոն որպես չգրանցված հաճախորդ

Անցեք պրոֆեսիոնալ
Նավարկություն
Ծառայություններ
Գնացուցակ
Դիմումի մասին
Ներբեռնեք դիմումը
Ինչպես է դա աշխատում
Ինչպես կարող ենք բարելավել
Կապվեք մեզ հետ
Wilio- ի մասին
Մուտք գործել

Մետաղագործություն

Փնտրու՞մ եք դարբին մետաղի արտադրության համար։ Մենք ունենք 21,761 մատակարար այս կատեգորիայում: Ուղարկել հարցում:

Սկսել

32,307 գրանցված մասնագետներ

85,238 լուծված նախագծեր

4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը

226 512 Դիմումների կայանքներ

Բոլոր ծառայությունները
Բոլոր ծառայությունները

Մետաղագործություն

Ձեզ անհրաժեշտ է ծառայություն մետաղների արտադրության ոլորտում։ Wilio-ն կօգնի ձեզ գտնել որակյալ մասնագետներ ցանկապատերի, դարպասների, աստիճանների, բազրիքների և ճաղերի արտադրության մեջ: Պողպատե կոնստրուկցիաների արտադրության և հավաքման արժեքը սովորաբար կախված է ծառայությունների շրջանակից: Ծառայությունների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ. խորհրդատվություն, առաքման ծախսեր, հետերաշխիքային սպասարկում, որը տրամադրվում է կատեգորիայի մեր 21,761 փորձագետներից մեկի կողմից:

Տես նաեւ:Գներ

32,307 գրանցված մասնագետներ

85,238 լուծված նախագծեր

4.8-ը 5 Մեր փորձագետների միջին գնահատումը

226 512 Դիմումների կայանքներ

Օգտակար տեղեկատվություն

Ինչ պետք է իմանաք

Մետաղագործություն - մետաղական մշակման արվեստ Մետաղական արտադրությունը մետաղից դեկորատիվ կամ կոմունալ իրեր արտադրելու գործընթացն է: Արդյունքը կարող է լինել տարբեր առարկաներ, զարդերի եւ արծաթի իրադարձություններից մինչեւ մեծ չափով, ինչպիսիք են նավերը, կամուրջները եւ նավթավերամշակման գործարանը: Հետեւաբար, կա մետաղի մշակման ոլորտում հմտությունների, գործընթացների եւ գործիքների լայն տեսականի: Մետաղների վերամշակման պատմությունը սկսվել է մի քանի հազարամյակ: Մարդիկ հայտնաբերեցին որոշակի հանքաքարերի առանձնահատկություններ: Նրանք գտան, որ նրանք կարող են մետաղ պատրաստել, կամ մետաղը կարճ ժամանակահատվածում դարձել է իրենց կյանքի մի մասը: Մետաղական հատկությունները եւ ճկունությունը թույլ են տվել մարդկանց դիմել զենքի, գործիքների, զարդանախշերի եւ այլ օգտակար իրերի վրա: Մետաղների վերամշակման ամենահին գործիքը մուրճն է: Շուրջ 2500-ից առաջ: լ. Մարդիկ սովորեցին հավաքել կամ լցնել հալած մետաղը, ձեւավորելու համար: Այնուհետեւ նեոլիթական մետաղներում որպես պղնձի, արծաթ եւ ոսկի, որոնք ձեւավորվել են զարդերի մեջ, իսկ ավելի ուշ, բրոնզե պահին հայտնաբերվել են տանիքների արտադրությամբ մի շարք տաղանդավոր արհեստավորներ, որոնք զբաղվել են տանիքների կամ հորերի արտադրությամբ: Բրոնզե ժամանակը մի շրջան էր, երբ մարդիկ սկսեցին արտադրել բրոնզե քանդակներ եւ խառնուրդի փողային: Մետաղամշակման արդյունաբերության մեջ եւս մեկ նշանակալի զարգացում է տեղի ունեցել Iron- ում, երբ երկաթը օգտագործվել է տարբեր օգտակար գործիքներ արտադրելու համար: Մինչ այժմ մետաղամշակման արդյունաբերության ոլորտում մեծ առաջընթաց է գրանցվել, հատկապես Ալյումինե արտադրության եւ արդյունաբերական նպատակներով մետաղների օգտագործման մեջ: 12-րդ դարում արծաթից պատրաստված նուրբ զարդեր: Ոսկիներ սկսեցին գիլդիան կազմակերպել զարդերի մեծ պահանջարկի պատճառով: 17-րդ եւ 18-րդ դարերի ընթացքում Եվրոպայում նույնպես շատ պահանջված էին որակի արծաթե ապրանքներ եւ զարդեր: Բացի այդ, այս ժամանակահատվածում Prekolumbiva America- ն սկսեց զբաղվել արծաթե զարդերով զարդերի մեծածախ մատակարարմամբ: Մետաղագործությունը ներառում է մուրճի, քաշելու, երանգի եւ ձուլման աշխատանքներ: Մետաղամշակման արդյունաբերության մեջ դեկորատիվ գործընթացներից մի քանիսը դաջում են, վնասակար, էմալացում եւ այլն: Ձեւավորումը գործընթացների շարք է, որտեղ մետաղը տաքացնում է եւ ձեւերը: Տաք կցամասը գտնվում է մետաղական դեֆորմացիայի մեջ հիդրավլիկ մամուլներով եւ մուրճով: Գոյություն ունեն ձուլման մի քանի տեսակներ, ներառյալ ավազի եւ կճեպի, ներդրումների, կենտրոնախույս, պտտվող եւ ճնշման ձուլման: Փոխադրման գործընթացները մետաղը փոխում են երկրաչափական ձեւի, որը հանգեցնում է զարդի կամ զարդի: Ֆրեզերը արծաթը ձեւավորելու եւս մեկ միջոց է `օգտագործելով ֆրեզերային ջրաղաց: Այլ գործընթացներ ներառում են մանրացնող, զոդում, կոշտ զոդում, ձգում եւ մակնշում: Հալեցնում է զարդերը աշխատանքային կտորից: Արծաթե զարդերի արտադրության վերջին քայլը մշակումը կամ փոփոխությունն է: Մետաղական արտադրությունը լայն տերմին է, որում ներառված է արդյունաբերությունը, գիտությունը եւ մետալուրգիան: Այնուամենայնիվ, դա նաեւ արվեստի ձեւ է եւ հոբբի շատ մարդկանց համար, որը համատեղում է բազմաթիվ մշակույթներ, ցեղեր եւ քաղաքակրթություններ: Մետաղական արտադրանքը, կոմունալ եւ դեկորատիվ առարկաները պատրաստված են տարբեր մետաղներից, ներառյալ պղինձը, երկաթը, արծաթը, բրոնզը, կապարը, ոսկի եւ փողային: Արհեստական ​​ամենահին հոդվածները քարից, փայտից, ոսկորներից եւ կավից էին: Հետագայում մարդիկ սովորեցին հողի օգուտ քաղել գետնից եւ դրանք վերամշակել առարկաների մեջ: Մետաղական արտադրության արդյունքները բեռնարկղեր են, ուտեստներ, անկյուններ եւ ծիսական առարկաներ, դեկորատիվ առարկաներ, ճարտարապետական ​​զարդեր, անձնական զարդեր, արձաններ եւ զենք: Ընդհանուր գործընթացներ եւ տեխնիկա Օգտագործված տեխնիկական ընթացակարգերից շատերը հիմնականում նույնն են, ինչ հնության մեջ օգտագործվողները: Օրինակ, նախնական մետաղամշակումը հայտնի է, օրինակ, մաղած, դաջված, ոսկեզօծում, լարերով նկարչություն, էմալ եւ թանկարժեք քարեր: Դարբնոց եւ ձուլում Բոլոր դեկորատիվ կցամասեր ի սկզբանե արտադրվել են մուրճի կողմից: Յուրաքանչյուր արտադրանքի մի քանի մասեր ձեւավորվում էին առանձին, այնուհետեւ միացան թելերով կամ պտտվում էին ամուր միջուկի վրա (զոդում էր, բայց չի հորինվել): Բացի այդ, կռած պղնձե ափսեներ ձեւավորվել են երգի մեջ, եւ առանձին կտորները զուգորդվում էին պղնձի թելերով: Նման աշխատանքի հիանալի օրինակը փարավոն Պեպիի Եգիպտոսի արձանն է Կահիրեի Եգիպտոսի թանգարանում: N.L- ից առաջ մոտ 2500-ը: Մշակվել եւ ձգտվել են մետաղի արտադրության երկու ստանդարտ մեթոդ: Կորած մոմի մեթոդը (մոմի ձեւը օգտագործելը) Եգիպտոսում օգտագործվել է N.L- ից առաջ 2500-ից առաջ: Ավելի ուշ, կորիզի հետ ձեւերի մեջ ձեւավորվելուց հետո փոխարինեց նախնական եւ երկարատեւ ռիվետինգի գործընթացը, մուրճը շարունակում է մնալ թանկարժեք մետաղների արվեստի գործեր պատրաստելու հիմնական միջոցը: Մուրճը եւ դակիչը կատարվել են այն ամենը, ինչը կարող է վերագրվել ասորական, Էթուսկին եւ հունարեն ոսկե: Tiędi- ն ռետինե կողմից ռետինե ռետինե ռաբլիզացման արվեստ է: Դիզայնը նախեւառաջ գծվում է մետաղի մակերեսին, իսկ մոտիվները սահմանափակվում են այնպիսի հետեւորդի կողմից, որը փոխանցում է գծապատկերների հիմնական մասերը թիթեղների թիկունքում: Այնուհետեւ տախտակը դեմքը բարձրացվում է ասֆալտապատ բլոկի վրա, իսկ բարձրանալու մասերը մուրճով են մնում համապատասխան ասֆալտի մեջ: Այնուհետեւ ափսեը հանվում եւ կրկին ազատվում է դիմակայելու համար: Պատրաստման մեջ շարունակվում է, այս անգամ ֆոնային ձեւավորումը ասֆալտի մեջ է: Այս գործընթացների շարքը խառնելու եւ վերակառուցելու համար, որին հաջորդում է սեղմելը, հասնում է մետաղին իրենց վերջնական տեսքին: Գոյություն ունեն գործիքների երեք հիմնական տեսակ `դաջվածքի, դաջվածքի եւ արտանետման, ինչպես նաեւ մասնագիտացված գործիք, թրթռում կամ գարնանային ձողով, որն օգտագործվում է այլ անհասանելի տարածքների հասնելու համար: Ռելիեֆի զարդը արտադրվում է նաեւ մեխանիկական միջոցներով: Բարակ կոպիտ մետաղական թերթը կարող է սեղմվել ձեւերի մեջ: Այս բոլոր մեթոդներն արդեն հայտնի էին հնության մեջ: Դակիչ Դակիչները կատարվում են մուրճով եւ հարվածում են մետաղի մեջ: Այս դակիչները ձեւավորվում են այնպես, որ նրանք ի վիճակի լինեն ցանկացած ազդեցություն ունենալ `կամ ծանրաբեռնված (զանգվածի տակ գտնվող մետաղի մակերեսից), որը ցանկանում է ստեղծել: Դիզայնը ձեւավորվում է մակերեսի վրա, եւ ռելիեֆը կարելի է ձեռք բերել հարակից շրջաններում գրելու ֆոն կազմելու համար: Նման կոպիտ աշխատանքը երբեմն թեթեւացում է ստեղծում, բայց երկրորդ գործընթացում ձեւը դրոշմված է հետեւից: Օգնության մանրամասն մակերեսային բուժումն իրականացվում է դաջվածքի միջոցով. Այս արտահայտությունը վերաբերում է նաեւ ձեռքով պատրաստված նամականիշներով ձուլման դադարեցման եւ ավարտելու համար: Փորագրություն: Փորագրումը նշանակում է կտրել կամ կտրում: Դա արվում է կտրող գործիքով `ձեր ձեռքի ճնշմամբ: Փորագրման ժամանակ առանձնացնում է նյութը: Երբ ձեռնափայտը ճնշում է ճնշմամբ, այս գործընթացը կոչվում է փորագրություն: Բեռնաթափում: Դեղականության դեկորատիվ համակարգը, որը հայտնի է որպես Դամասկացիա, ծագում է Արեւելքում եւ հաճախ վարում էր Դամասկոսում առավոտյան ոսկիդեր. Այնտեղից բխում է: Այն տեղադրում է ոսկե մետաղալար (երբեմն արծաթ կամ պղինձ) երկաթի, պողպատի կամ բրոնզե մակերեսի վրա: Այն մակերեսը, որի վրա ձեւավորվում է օրինակը, կտրուկ կտրված է կտրուկ գործիքով: Ոսկե շարանը մուրճ է մուրճով մուրճերով կտրող տարածքի աննշան անիծյալների մեջ եւ ապահով ֆիքսված: Niello- ն արծաթե կամ սուլֆիդային խառնուրդով փորագրված դեկորատիվ սուլֆիդային նախշերով բեռնաթափման գործընթաց է: Առաջին հեղինակները, ովքեր գրել են Նիելոն եւ նրա արծաթը պատրաստելու մասին, 12-րդ դարում Էրաչլիուսն ու Թեոֆիլուսն էին, իսկ 16-րդ դարում, Բենենութա ցելինի: Ըստ նրանց, այն չի արտադրվում `միանալով արծաթի, պղնձի եւ կապարի եւ ծծմբի հետ հալած խառնուրդի հետագա խառնուրդին: Սեւ արտադրանք (արծաթե սուլֆիդների, պղնձի եւ կապարի խառնուրդ) փոշի է. Եվ փորագրված մետաղից հետո սովորաբար արծաթը, խոնավեցված հոտով (ներ), որն օգտագործվում է փոշու եւ մետաղի մի մասը սատարելու համար, մեծապես ջեռուցվում է. Niello- ն հալեցնում եւ ծածկում է փորագրված ալիքները: Նյուելոն հանվում է քերծվելով, մինչեւ լցված ալիքները տեսանելի լինեն, եւ վերջապես մակերեսը բարձրանում է: Զտումը Էմալին դիմելու երկու եղանակ կա. Պալատներ, որտեղ գտնվող պալատները լցված են էմալով; Եվ Cloisonne- ն, որում մետաղական գոտիները կիրառվում են բջիջներ ձեւավորող մետաղական մակերեսի վրա, եւ այն այնուհետեւ լցված է էմալով: Ոսկեզօծումը: Ոսկի կտորը փայտի, մետաղի, գիպսի, ապակու կամ այլ առարկաների գեղարվեստական ​​ձեւավորում է `ծածկելով ոսկի տերեւի կամ փոշու ձեւով: Այս արտահայտությունը վերաբերում է նաեւ արծաթի, պալադիումի, ալյումինի եւ պղնձի խառնուրդների օգտագործման վրա: Պատմական ժողովուրդներից ամենահին ունեցվածքն ուներ գլուխգործոցներ, որոնք թեստերը համընկնում են արքայական մումիայի թփերի եւ Եգիպտոսի հին կահույքի վրա բարակ ոսկե թերթիկի համընկնում: Չինական հսկողությամբ զարդարված փայտ, կերամիկա եւ տեքստիլ գեղեցիկ ոսկե նախշերով: Հույսի ոսկին ոչ միայն փայտ, որմնանկար եւ մարմար քանդակներ են, բայց դիմել է նաեւ «Ոսկե Ամալգամ», օգտագործելով ջերմություն Հրել Մերկուրին եւ թողեց ոսկե ծածկույթը մետաղական մակերեւույթի վրա: Հունարենից հռոմեացիները վերցնում են արվեստը, որի շնորհիվ նրանց տաճարներն ու պալատները փայլում են փայլուն ոսկեզօծով: Ոսկի բարակ 0.25001 սանտիմետր տերեւներ սովորաբար կատարվում են ձեռքով, չնայած մեքենաներ օգտագործվում են որոշ չափով: 9.84 սանտիմետր ստանդարտ քառակուսի կտրումից հետո տոմսերը տեղադրվում են փոքր գրքերի տերեւների միջեւ եւ պատրաստ են ավերակելու օգտագործման: Շատ նյութեր, որտեղ արվեստի ոսկեզօծում կարող են լինել եւ հասնել նոր եւ հիանալի էֆեկտների, կարող է պահանջել իր մեթոդների եւ նյութերի հատուկ ճշգրտումներ եւ ծրագրեր: Ոսկիացման բոլոր տեսակներն ունեն որոշ հիմնական ընթացակարգեր: Օրինակ, ոսկեզօծման ենթաշերտը պետք է ուշադիր պատրաստվի հիմնական ծածկույթով: Հարթ գույները, լաքերը կամ կնքումը սոսինձներն օգտագործվում են ըստ ավազավորված նյութի տեսակի: Կոռոզիոն մետաղները կարող են ներկվել (եւ պաշտպանված) էական ծածկույթով կամ երկաթե օքսիդ գույներով: Նախշերով կարող են տեղադրվել նաեւ սեղմելով կամ ձուլման, փոշու կավիճ կամ չոր պիգմենտի միջոցով փորված թղթի միջոցով պատրաստված փխրուն անիվներով, որոնք կցված են ողնաշարավորներին. Swivel- ի դասավորությունը թույլ է տալիս հասնել ամենաբարդ ձեւավորումներին: Որպեսզի ստեղծել սոսինձ մակերես, որի վրա ոսկի է պահելու, անհրաժեշտ է պատրաստել ոսկեզօծ մակերեսի մակերեսը: Օգտագործված սոսինձի տեսակը կախված է ոսկեզօծման տեսակից, եւ արդյոք անհրաժեշտ է, որ սոսինձը արագ կամ դանդաղ կախվի: Երբ սոսինձը բավականաչափ չորանում է, կարող է կիրառվել ոսկե թերթ կամ փոշի: Ոսկե տոմսը կարող է կիրառվել Gilded օբյեկտի մակերեւույթի գրքից: Այնուամենայնիվ, այնուամենայնիվ, ոսկե ծնկը ձեռքին ամուր գիրք է պահում ծածկված ոսկե տոմսով, իսկ բարձր եւ կտրուկ գործիքով, որը վերցնում է ոսկե կտորներ: Այնուհետեւ ուղտերի վերարկուի խոզանակը ուշադիր կիրառվում է ոսկե տոմսեր պատրաստի մակերեսի համար: Խոզանակի տոմսը պահում է ստատիկ էլեկտրաէներգիայի շնորհիվ, որ ապաստարանը ստեղծվում է դեմքից հետո խոզանակով մեղմությամբ: Որոշ գնացող գործընթացների համար օգտագործվում է պահոց կրող: Այն փայտի ուղղանկյուն կտոր է, մեծ մոտավորապես 23 x 15 սանտիմետր, որը խստացվում է Flanel- ով եւ ծածկված է բուժված հորթի կաշվով. Մագաղքի վահանի շուրջ մեկ ծայրը պաշտպանում է մեղմ նամակը նախքան հոսքը: Երբ ոսկեզօծումը ավարտվի, տերեւներով ծածկված տարածքը պետք է քսվի փափուկ բամբակյա վիրաբուժական որակով: Այսպիսով, ձեռք է բերվում ոսկեզօծ մակերեսի բարձր փայլ: Ոսկու չամրացված կտորներ, թերեւս, ավարտված աշխատանքից `ուղտի վերարկուի խոզանակը հանելու համար: Ոսկու ոսկին կարող է փոշի դնել մաղի միջոցով մեղմ ցանցով: Այնուամենայնիվ, փոշի ոսկուց թանկ է նաեւ, որ այն հաճախ փոխարինում է բրոնզե փոշիներին: Եթե ​​ոսկե տերեւը օգտագործվում է ռումբերի եւ շենքերի տանիքների ոսկեզօծման համար, այն օգտագործվում է ժապավենի տեսքով: Հարդարման գործընթացները, ինչպիսիք են փայլեցումը, կարող եք գտնել քանդակ: